PT!

Idag var det gym på morgonkvisten som vanligt (där Emma Wiklund stod bredvid mig på step mastern), och därefter lite matlagning för att sedan bege oss mot Waynes Coffee på Odenplan för en hälsolunch med Maximilian!
En trevlig timme i gott sällskap över en god lunch, där det dels bestämdes att Max ska agera personlig tränare åt mig vid ett (flertal) tillfälle(n).
Han sa att han skulle få mig att kämpa så hårt så att jag nästan kommer spy eller svimma.
Vi får väl se, jag känner mig som en mini-sparta utan muskler vid det här laget.. ;)
Kul att han har flyttat till Stockholm, för det är verkligen en skön prick det där!

Det har vart en hel del på jobbet, men nu börjar det tack och lov lugna ner sig något.
Tänkte ta lunch och käka lite samt kolla ett avsnitt eller två av Paradise Hotel!

En hemmagjord smoothie av jordgubb, hallon, björnbär och blåbär
samt mörkt bröd med keso, kalkon och tomat som mellanmål.
Detta är fjärde dagen med enbart nyttig mat, jag är så stolt! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback