Sabotör.

Jag lyckades för några timmar sedan spilla salladsdressing i form av vinäger på hans turkiska matta..
Och vi pratar inte några stänk nu, utan en hel dl..

Och sedan slog det mig precis att detta var tredje gången jag missat mitt anknytingsplan!
Första gången hände det i London då jag och Beatriz fick problem med bagaget i form av cirka 30kg's övervikt och jag vet inte vad.
Jag var lojal och höll mig vid Bea's sida, och vi vart sittande på flygplatsen i London i 29 timmar.
Hängandes i en bar, och efter ett x antal timmar och drinkar senare insåg vi att reskassan höll på att gå åt skogen så vi köpte en bag-in box och hade raj raj för oss själva.
Andra gången var ju nu när jag skulle hem från Istanbul, och nu sista till Antalya, samtliga på grund av förseningar.

Jag ska nog undvika mellanlandningar i fortsättningen när jag bokar reguljärflyg.



Kommentarer
FREJA

sv; åh vad kul =)



jag ska inte skrämma dig mer, hehe.

allt bra?

2010-01-07, 12:27:33 http://stockholmsfreja.blogg.se/
Pappsen

Hello Darling!

Skönt att nervositeten släppt. Du har väl gömt passet...o)

Puss!

2010-01-07, 18:48:42

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback