Ska man vara fin får plånboken lida pin..

Igår efter jag duschat vart jag så himla trött på mina slitna hårtoppar, och eftersom jag ändå ska ta ut håret och lägga in nytt så tänkte jag att det är inte så noga nu i slutet..

Så jag tog min nagelsax och klippe topparna på mig själv, for the first time..
Man kanske ska satsa på frisöryrket, jag var grym!

Jag hade ju tänkt att klippa det axellångt och ha så dom sista dagarna för att känna på lite förändring, men det vart helt enkelt inte av.

Det ska bli spännande att se hur dom ska göra med dreads'en.
Jag vet inte om ni förstår hur jag menar, men tänk er när dom sätter i löshåret med ceratin (lim), då är ju lim-plupparna nära hårbotten, men nu eftersom jag har haft det i 3 månader så har det ju självklart växt.
Och håret mellan hårbotten och limmet har liksom tvinnat sig själv, så det har blivt som dreads.
Jag undrar hur tusan vi ska gå till väga för att lösa det?
Är det läge att börja bli nervös och orolig eller ordnar man det med en flaska balsam och en kam?

10.000sek skulle dom ju som sagt ha för allt detta, men jag ska dit på söndag och förhandla, wish me good luck.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback