Turkiska karlar.

Haha, Malins pojkvän Burak kollade på mig och min outfit och gav mig en blick som sa "ska du verkligen gå ut sådär"?
Vadå, en helt vanligt partyoutfit med 100centimeters klackar.

Det slutade med att han meddelade oss om att han skjutsar oss till dörren, och bad en än gång Malin att ta det försiktigt och inte göra några dumheter.
Jag tror han är lite skeptiskt till att jag är här och livar upp stämningen i Malins liv, som alltid annars sitter hemma.
Haha, Malin nu köööör vi! ;)



Kommentarer
Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-01-31, 03:05:27

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback