Som man ragga får man slagga..

Idag vaknade jag upp med ett ryck och fick panik för att jag inte visste vart jag var..
Bakfyllan var ett faktum och jag försökte desperat minnas hur jag kom hem.

Nilufer messade medan jag låg kvar i sängen och meddelade mig om att vi skulle ta en bakis-fika om 1 timme.
Hjärtat slog i 300, kroppen skakade som en borrmaskin, huvudet bankade och munnen var torr, great start!
Jag och Malin befann oss 1,5 timme senare på Gloria Jeans för kaffe, kaka och mängder med vatten tillsammans med världens goaste Nilufer.

Senare på eftermiddagen mötte vi upp Louise för att åka till Akmerkez och besöka min frisör.
Han kände direkt igen mig, det var lite kul. :)
Vi kom överens om ett pris som jag var mer nöjd med än 10.000 och vi bestämde att han skulle ta bort löshåret idag, beställa nytt och sedan sätta i det på tisdag.
Jag var sugen på att slinga håret också, men för det skulle dom ha mer än 2000sek så jag beslutade mig för att avvakta med det tills jag är tätare ekonomiskt.
Tre timmar tog det och jag var både nära till tårar och mord ett flertal gånger, rackarns så ont det gjorde!

Därefter var allas blodsocker nivå på minus tusen så vi gick och åt middag.
Alla beställde en skaldjurspasta, men jag kände att det var lite för mäktigt med tanke på mitt mående så jag petade bara i maten.
Har precis beställt Burger king så jag sitter och väntar på leveranskillen med kurrande mage.

Nilufer, jag och Malin på Gloria Jeans.


Jag och frisörgrabbarna.



Välbehövlig middag.


En korthårig Miki hemmavid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback