Vi och halva Jakobsberg i en biosalong.

Nyss hemkommen till Eija efter bion, snart läggdags - tillsammans och i skeden!
Tyvärr så vart vi båda två ganska besvikna.
Jag tror att förväntningarna för just den här filmen som det har vart så mycket skriverier om, har gjort att folk trott att det ska vara något fantastiskt och utöver det vanliga - men icke.
Jag tyckte personligen inte att filmen någonsin kom igång, och det är allmänt dåligt tecken om man sitter och vänder och vrider på sig i bio-stolen.

Och hur höga är oddsen att man ska hamna bredvid hela jakan-packet ala Ömer & co?
Med en skön touch av Volkan som satt några rader ner och skrattade för högt för sitt eget bästa på helt fel tillfällen under filmens gång..
SKRÄLL.
Joel vad han nu heter, jag googlade honom innan vi såg filmen och jag tyckte verkligen inte det var något speciellt med honom.
Man kan ju säga att man ändrade uppfattning efter filmen..
Du ska inte med hem till mig och äta lite spagetti och hångla då?

Hur som, en skön och avslappnande kväll med överkonsumtion av lösgodis.
Man får ju passa på medans man kan, för på måndag smäller det!
Jävla fetton..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback