yemeksepeti özledim.

Jag försökte övertala James om en deal som jag och Gareth körde för någon vecka sedan..
Jag tycker den är lysande, men torrfi**an James var inte så hög på den idéen.

Basically, vi kör sten, sax och påse (grävmaskin är inte tillåtet) och om jag vinner så betalar James maten samt går och hämtar den.
Vinner James så betalar han sitt och jag mitt, men jag går och hämtar.
Men han var som sagt inte på det förslaget, så vi får se om det ens blir någon middag idag.

Sitter och hänger här på kontoret som vanligt, känns som om jag inte har gjort annat sedan jag kom hem till Sverige..
Kollar lite sex & the city samtidigt som jag sneglar på arbetsuppgifterna.

Jag vet på ett ungefär nu vad jag ska köpa till karln.
En digital fotoram fullproppad med bilder på mig! HAHA.
Och ett skärp, antingen J Lindeberg eller Tiger of Sweden, vilket är bäst?
Vill att märket ska vara svenskt..
Och sen funderar jag på något kul han kan leka med eftersom han sitter hemma och är handikappad med sitt gipsade ben, typ en radiostyrd helikopter?
Killar tycker ju om sånt trams?
Och kanske man ska ta med något svenskt också?
Men vadå..? Julskinka till rå-muslimen själv liksom, hahah..
Vore iofs jävligt kul, hehe "här älskling, det är svensk kalkon, ät så mycket du orkar".. HAHA!

Spenderade 1,5 timme igår med att leta efter mitt satans kreditkort som jag bett papsen gömma, men det fanns ingenstans.
Idag sa papi att han hade hittat det på en gång där det skulle ha legat enligt honom, väljer dock att inte tro på det i och med att jag luslänsade hela byrålådan cirka fem gånger.
Han la säkert dit det i efterhand den busen.




Kommentarer
Anna

Köp nåt från Acne! Både Lindeberg och Tiger blir bara mer b-igt och b-igt varje år..

Acne eller Whhyred, mer svenskt och snyggt hittaru inte!

2010-01-02, 19:26:54
Lina

Till viss del håller jag med förgående talare, men jag har ju träffat karln och jag tycker hans stil är mer Lindeberg.



http://eu.store.jlindeberg.com/system/search/search.asp?b=41&g=1&ek=mg


Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback