Ett härligt minne..

Sitter och lyssnar på en låt som påminner mig sjukt mycket om en grym dag i Alanya..

Antingen liggandes på en riktigt bekväm solsäng med ett glas rosé eller fruktdrink ihop med ett fint sällskap, pratandes om allt mellan himmel och jord.
Eller liggandes i jacuzzin som tillhörde poolen..
Eller varför inte på en luftmadrass-fotölj, guppandes i poolen under det stekande solen? (Ett rim)..

La Porta Yacht club, det är grejjer det och jag erkänner att jag saknar det!

Meeen, poolområdet på Le Méridien lär ju inte heller var helt fel..
9,5 dag kvar då sen är det semester.. igen ;)

Spotify-användade, lyssna här!

Och för er som föredrar Youtube..








Kommentarer
Anna

Var ligger denna berömde club? Kan vi bara göra den berömda Miki-grimasen så kommer vi in?

Puss!

2010-07-22, 14:20:36
Lina

Åhhhh Ahhhhh, jag blir helt varm innombords. Vill tillbaka nu. Och Lyssnar jag på trumpetlåten (minns inte vad den heter) får jag sköna galna hästen känslan. Och ser till och med framför mig att Miki dansr...

2010-07-22, 15:52:59
Miki

We don't speak americano :)



En härlig vecka som åtminstone jag kommer kunna leva länge på! :)

2010-07-22, 21:35:11 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback