Rosé på La Porta yacht club.

Onsdagen spenderas på La Porta Yacht club i gott sällskap.
Första halvan av dagen spenderades i poolen med tjejsnack och efter några timmar började det droppa in riktigt mycket folk så andra halvan av dagen spenderades med fest!
Dj'sar bytte av varandra i dj båset och rosén flödade..
Riktigt kul och när vi slutligen druckit upp den sista flaskan vid 20-tiden bar det av till Migros för storhandling.
Måste sett rätt kul ut med strandklädda människor som är snäppet gladare än alla andra rajjar in i butiken på kvällskvisten :)

Crazy Horse på natten och en snabb sista sväng på Latino där jag påmindes om varför jag inte går dit längre..
Ett trashigare ställe får man leta efter.
Dömmer förvisso majoriteten av ställerna i hamnen - white trash places!

Poolhäng :)


Det godaste jag åt på hela 3 veckors-semestern!


Lunch och rosé.



Tommy aka biffen.



Jobbigt att vara oss..


Jag och Malin.



Sverige VS Danmark.



Tommy på Galna hästen!



Jag och Tuncay.



Lina och volleyboll-grabbarna.




Kommentarer
Anna

Åååh, vad jag längtar efter lite turikist atmosfär alltså! Har du funderat på att åka ner igen i september? Ingen skulle vara gladare än jag!



Miss you, sugar! Du är snygg!

Puss

2010-07-14, 10:23:27 http://annaish.blogspot.com
Lina

Det är en underskattad sysselsättning, att handla dagsfull i strandkläder.

2010-07-19, 20:45:10 http://enlangblondin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback