Det övergivna spök-hotellet..

Återigen en dag på Palm beach och på eftermiddagen tog vi Malins bil och åkte upp till borgen för att promenera runt där.
Jag älskar dom små gatorna där uppe och känslan av att befinna sig i det gamla Turkiet, utan massa bekvämligheter och moderna prylar..
Och utan alla turister :)
Lugnet och tystnaden förutom alla syrsor är så härlig och jag känner verkligen sinnesfrid där uppe.

På kvällen var det återigen galej - på Crazy Horse :)

Jag och Lina intar lunch i skuggan på Palm beach.

Svennehäng.


Uppe i borgen.





Trillade in på ett pittoreskt litet hak för att äta lite gözleme och dricka çay.


Jag och Malin posar inne på "restaurangen"..


Utsikt från vårat bord.



Lunch break med oslagbar utsikt :)



Oväntat besök.. Lina vart livrädd, hahaha!


"Restaurangens" kök/bar.



Vandringsfärd bland alla gator och stigar..



En grav mitt upp i allt..



En mur och en Miki.



Sekunden efter denna bild tas står Malin med
bilnyckeln och ristar in Allah Akbar eller något..



Ett minaret.



Höjdpunkten var det övergivna hotellet vi hittade.. Så kusligt och spöklikt! :)



Hotellet..



Hotellet..



Förfest 'hemma hos oss'..





Tjejerna på Crazy Horse.



Jag och Can.



Hej hej, hemskt mycket hej!



Guray och Tommy är roade på hög nivå..



Dansken vs svensktjejerna.




Kommentarer
Lina

Det var en härlig utflykt och lite förvånande att flickan från landet blev så skrämd av en liten höna...

2010-07-19, 20:47:17 http://enlangblondin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback