Långpromenad i high heels.

Lite skvaller hemma hos Helena igår på en flaska rosé och därefter en impulsrunda i Jakobsberg.
Inget att rekomendera, hade inte speciellt kul.
Allt kul och intressant folk hänger givetvis innanför tullarna, men vi kom på så sent att vi ville se folk så valmöjligheterna var inte många.

Gick hem tidigt, bokstavligen talat gick. (Gick även till Jakan. 25 minuters promenad i 13 cm's klackar..)
Måste komma igång med motionen nu, vart ju inget att det dom två sista veckorna i Turkland på grund av knäskadan.
Längtar till Sats, ska kickstarta intensivträningen på tisdag!! :)

Nu har jag fixat och trixat lite här hemma, ska snart ta och bege mig till Emmi för en mysig sleepover.
Kanske distansbloggar, kanske hörs imorgon - ha en bra lördag alla och festa för mig!



En av mina absolut bästa vänner Philip, långskånken och söta Helena.



Visar lite för mycket för mitt eget bästa där..
Skyller på Helena som sliter i klänningen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback