Två födelsedagstanter!

Insåg när jag laddade över kort från kameran att jag inte uppdaterade i slutet på helgen..
I söndags fyllde Anita år så det vart middag hemma hos henne vilket var mycket trevligt.
Trevligt sällskap, bra väder och en riktig delicious måltid!

Dagen efter fyllde min älskade tant Eija 30 år så hennes födelsedag startade vi hemma hos Emmi på en filt, i poolen samt på studsmattan.
En heldag med girltalk där drösvis att ämnen avverkades som vi tjejer har regelbundna behov av.
Mestadels framtidssnack i form av barn och man, finns han??

Kvällen rundades av med familjeangelägenheter så mina planer sköts åt sidan.
Eija firas helt på Malta röstar jag för! :) 11 dagar kvar..

Bonusmamma Anita och styvbror David.


Stoffe och jag.



Födelsedagstanten skuttar :)



Långskånken studsar!



Drottningen svalkar sig..



Jag fick utlopp för min pillriga sida när jag upptäckte dom välfyllda hallonbuskarna..



Mellanmål :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback