BOMBA COMVIQ!

Jag blir tamejfan inte klok på Tele2!!
Jag kan på mina tio fingar räkna dom gångerna jag har fått hyffsad kundservice, och jag har då varit kund sedan jag fick min första mobil vid 13 års ålder..
Det blir alltså 11 år.

För inte så många månader sedan gick jag på en rå-blåsning av en gatuförsäljare, och jag vet ju innerst inne att det bara är strunt men går ändå på deras jäkla skitsnack och skriver på ett kontrakt som inte är till någon som helst nytta för mig..
Har en perfekt fungerande telefon som är avbetald, min bindningstid har gått ut och jag kan därmed köpa en ny mobil för ett kraftigt rabaterat pris om jag binder upp mig på 2 år till.
Och det gör jag ju gärna, för jag har (HADE) ändå inte haft några tankar på att byta operatör..

Nej men vad gör jag istället?
Eller vad blir jag blåst till att göra?
Jooo min vänner, binda upp mig på två år UTAN att få något för det!!
Jo, billigare månadskostnad men inte billigare samtalskostnad..!
Hur kan man vara så DUM? Hur kan man gå på det??
Jag är för naiv och blåögd för mitt eget bästa, jag är den perfekta kunden verkligen..

Anyway, nu ringde jag precis dit igen med hopp om att få assistans.
Fick sitta i 25 minuters telefonkö bara för att få veta att det absolut inte går att ändra fakturadatum från den 15:e varje månad till en aning tidigare då man fortfarande har en någorlunda koll på ekonomin..
Vissa har fakturadatum den 28:e, andra den 5:e och en bunt stackars kunder den 15:e.

Snacka om att ha för höga förhoppningar..

Så här med efterlyser jag en Tele2 medarbetare som skulle kunna tänka sig att ge mig lite service.
Finns det någon vettig människa därute som förstår att en kund mer eller mindre som betalar sina räkningar den 5:e inte spelar någon roll för deras keffa betalningssystem..
P L E A S E ?

Dö får-jävel, DÖ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback