Festligheter och årets första dopp i Sverige.

Igår var det en rätt hektisk dag på jobbet, och då kan man självfallet inte prioritera bloggen..
Kvällskvisten bjöd på både den ena och det andra, och den startades hemma hos käraste Fräzer som nyligen fyllt år.
God plockmat, god dryck och ett trevligt damsällskap :)

Min saknade vän Quinton var dessutom på en snabbvisit i Sverige så självklart ville jag ansluta mig till sällskapet som var ute och partajade med honom, så efter några timmar hamnade jag på Bishop arms ihop med en drös kollegor.
Jag går väldigt sällan ut med mina kollegor så när det väl sker brukar jag ha supertrevligt, och igår var inget undantag :)

Efter några glas rosé kläckte någon idén att vi skulle bada, och det var inte många som bangade på det, haha!
Jag tycker det är kul att köra all-in på lite smågalna impulsidéer, och en nattbad mitt i Stockholm kan man väl kalla ett sådant..
Tyvärr vart vi störda av ett gäng alkoholpåverkade araber som kom dit och försökte smygfota med sina mobiler så det uppstod otrevligheter som slutade med att vi fick eskort av sjöräddningen, men det löste sig fint till slut.
Men gud, folk alltså..

Idag mådde jag med andra ord mindre bra när jag skulle upp tidigt för att gå till jobbet.
Sitter här och halvsover och vill bara att klockan ska öka takten tills den slagit fem..
Tack och lov serverades det precis mer champagne, vi firar en lyckad release på kontoret, och ett glas 'dagen efter' på eftermiddagen brukar faktiskt göra att det känns lite lättare att leva när man lider av syndromet bakfylla..

I Fräzers underbara lägenhet på Kungsholmen.


Fräzer! :)



Chill på balkongen.





Kollegor.



Jackie, Leandra och jag.



Jag och världens bästa Quinton :)







Nattbad i Karlbergskanalen.. Fräscht, haha..

Jag och Leandra på väg i, ett år efter dom andra..



Bevis på att jag har badat;



Kommentarer
Lina

"Eskort av sjöräddningen" låter ju som en historia man skulle vilja höra mer av...

2010-07-28, 19:15:23 http://enlangblondin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback