AA-abstinens.

Lyssnade precis på en sång som genast fick mig att tänka på serien Andra Avenyn!
När jag bodde på Malta och till exempel jobbade nattpass där det inte fanns något att göra så fördrev jag ofta tiden med att kika på SVT's live tv som typ var det enda som fungerade från en utländsk IP adress.
Den serien vart det självklara valet och snacka om att jag fastnade!
Här hemma i Sverige kollar jag aldrig på TV, jag snittar väl kanske 1 timme varannan månad, och har därmed noll koll på vilka serier som går och är helt lost när disskusioner om dessa dras igång..

Hursom, så fick jag AA abstinens och går in på dera sida för att mötas av information om att seriens sista avsnitt har sänts, tack och hej..
Vad f?
Och om det kommer en samlings-DVD är dessvärre oklart, så jag kan erkänna att jag känner en släng av ångest i och med att jag i princip har missat hela sista säsongen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback