6 timmar innan avgång..

Sprang iväg på lunchen och kollade rean på Mango och därefter en sväng på H&M samt Åhléns.
Vart en solskyddsfaktor, ett solskyddsstift, två par leggings och en flaska munskölj rikare.
Köpte även en anti aging nattkräm från Biotherm Homme till O, tycker han börjar få lite rynkor....... Hahah!
Fick smakprov på en dagskräm för kvinnor, ska testa den efter duschen som jag tänkte ta här innan jag beger mig till Arlanda.
Eventuellt att man slår till på en sådan på taxfreen om den verkar bra..
Aldrig åkt såhär sent tidigare vad jag kan minnas, är taxfreen öppen efter midnatt?

Sibel som jag lärde känna förra sommaren i Turkiet åker med samma plan som mig så jag får sällskap på Arlanda, det är nice :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback