7000sek för hästhår?

Alltså jag blir så irreterad!
Nu säger dom från företaget som sålde lös(häst)håret till min frisör att vi inte kan reklamera håret och därmed inte få tillbaka några pengar, men att dom får gratis hår vid nästa beställning..
HALLÅ, jag vill aldrig mer beställa från er pundhuvuden!!

Jag bad min frisör kontakta henne och prata henne till rätta, hon skulle återkomma.
Håll tummarna så att jag slipper bränna ner världens oärligaste återförsäljare på hår!

Man beställer rakt hår, får lockigt MEN som inte syns förrän efter man har blött håret efter att ha spenderat 3 timmar med att sätta i det, och sen när man ifrågasätter så får man inga pengar tillbaka..?




Kommentarer
Lina

Ja pudelfrisyr har plötsligt fått en helt annan innebörd...



Klart du ska ha pengarna tillbaka, du har ju inte fått vad du beställde,

2010-06-02, 14:37:11 http://enlangblondin.blogspot.com/
Elisabet

Hota med att gå till konsumentverket! Säg att det finns flera dommar i sånna här fall och att du har rätt att få det du köpte. Rakt hår alltså inte lockigt. Detta har inget med frisörens återförsäljare att göra. Frisören måste veta hur kvaliten på huret är och det är dom som säljer det till dig inte leverantören, alltså har dom ansvaret! Stå på dig! Tjafsa! det är mycket pengra för något som inte är bra. Jag skulle ta upp att om man ex, bokar en resa för det där priset och inte är nöjd blir man ersatt med hela beloppet som kompensation. Eller köper märkes skor för de och klacken är lös, klart man får pengarna tillbaka då!

Lycka till!

2010-06-02, 14:57:02 http://elisabetwallgren.blogg.se/
Elisabet

Bara älskar min stavning när jag skriver fort! haha

2010-06-02, 14:57:56 http://elisabetwallgren.blogg.se/
Elisabet

Usch vad trist, hoppas det löser sig snart. Du har definitivt rätt till pengarna. Kunden har alltid rätt!!!

Miki

Tack tjejer, ni har rätt!

Jag kommer kriga om dom ska börja strula.. Jag blir bara mer och mer missnöjd med håret för varje dag som går och det är inte meningen att man ska gå och skämmas när man lagt ut så mycket pengar på skiten!

2010-06-03, 08:47:47 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback