Aaw.. Så romantiskt!

Jag var inte speciellt frälst vid tanken på det bröllopet från början, och jag hade verkligen inga planer på att följa det.
Nästan så att jag till och med fnyste åt folk som himlade med ögonen och tyckte det här bröllopet var sååå fantastiskt..

När klockan väl började ticka närmare vigseln, och jag hade tillgång till att se det live så tänkte jag att det skadar väl inte.
Det är ju trots allt enda gången det sker i Sverige då jag är vid liv..

* Vem är det i nuläget som har suttit och följt hela bröllopet, sekund för sekund?
Och dessutom gråtit som ett barn under den timmeslånga vigseln?
Man ska aldrig försöka vara tuffare och hårdare än man är :)


Jag tyckte bröllopet var fantastiskt!!
Stort grattis till Victoria och Daniel.




Kommentarer
Lina

Eller hur! Jag var likadan, nu har jag suttit i princip hela dagen... Mest grät jag när Daniel höll sitt tal.

2010-06-20, 00:53:57 http://enlangblondin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback