Alanya.

Har inte tagit med mig datorn till Palm Beach förrän nu, fem dagar efter ankomst..
Trodde jag skulle bosätta mig hemma hos O efter några dagar, men det kommer icke bli så därav uteblivet internet.
Klockan är nu 12 i Alanya och det känns mindre passande att sitta i skuggan och trycka när solen är som starkast så jag återkommer med uppdateringarna om någon timme.

Vi tog det lungt igår så idag vaknade jag upp vid åtta för att börja förbereda frukost åt mig, Nattan och Anita för att sedan kommer iväg till stranden tidigt, ta en powerwalk från Palm Beach till Damlatas och sedan tillbaka, 6 km - check!
Tänkte äta en glass, hoppa i poolen och därefter slumra lite i solen, laterz people!



Kommentarer
Lina

Innebär det här att jag inte har någonstans att sova när jag kommer...

2010-06-27, 13:07:15

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback