Alkoholfri skumpa, var hälsad!

En underbar vän till mig ska snart bli mamma och jag är glad för hennes (och karlns) skull!

Vi lärde känna varandra i Turkland 2006 då jag jobbade där, det slutade med att vi vart sambos i någon vecka där nere för att därefter hålla kontakten.
Jag var nere och hälsade på henne i Göteborg förra sommaren och hade en oförglömlig helg!
Inlägg från förra sommaren angående det finner ni här.

Nu har hon hur som helst öppnat dörren till vuxenvärlden och väntar på en liten Izabella som får se dagens ljus om inte många veckor..
Jag är så förväntansfull och ser verkligen framemot att få komma ner till Danmark, där hon nu bor, och få gosa med både Bella och min Nina :)

Du kommer bli en oslagbar mamma, det tvekar jag inte en sekund på!

Maşallah, du är så snygg!



Kommentarer
Nina

Va søt du e, Nu blev jag bløt i øgat <3

2010-06-17, 21:36:35

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback