Beach 2010!

Igår efter jobbet knatade jag iväg till Tiramisu där min nära vän Oscar jobbar som hovmästare för att mingla samt ha date med Malin som jag jobbade tillsammans med i Alanya 2006.
Hade planerat att komma hem tidigt för att få massor av sömn, men vi hade mer att prata om än jag hade räknat med.
Dessutom så behövde jag svänga förbi Helena för att skvallra med henne och Eija om London efter daten.

Hade en trevlig kväll med god mat och en väldigt onyttig kvällsfika med tjejerna..
Jag har dragit ner på sötsakerna som jag tillåtit mig själv att äta dom senaste två veckorna, nu är det dags för kontrollerad kost igen.
Det är ju trots allt beach 2010 om 2 veckor.. :O

Fick en timmes kli på ryggen av Philip och vart därefter hemskjutsad - nice! :)

Oscar.
Jag och Malin.


Philip, Helena och Eija gamar.


Kladdkaka.... Mmmmmmmm!!!



Kommentarer
Emmi

Miss you girl!

2010-06-08, 22:06:28 http://emilitsa.blogg.se/
Miki

Miss you too!

2010-06-15, 21:18:21 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback