Bortgjord IGEN..

Jag fick nyss detta email från min team coordinator;

Hi Tom, Miki and Rob,

Unfortunately, you will need to stay back on shift from the Gathering today.
@Yannick – Depending on how things go you may also need to stay back.

Regards,
Luke


Vi har en fyra timmars konferens/möte eller vad jag ska kalla det och som ni ser så blir jag kvar vid skrivbordet eftersom jag är så obeskrivligt intelligent.
Det gör inte mig så mycket trots att jag nog hellre valt att faktiskt närvara.

Hur som så trodde jag detta var sänt från Lukes personliga email och eftersom vi är nära vänner så svarade jag utan att dubbelkolla "ät bajs".



. . . . Detta var skickat från team coordinator gruppen, vilket innefattar alla team coordinators och min chef.
Snacka om att det var eld i baken på mig genom att skriva ett nytt email då jag insåg vilka jag hade skrivit 'ät bajs' till . . . .



Kommentarer
Anna

hahahahahahahahahahahahahaahhahahaha


Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback