Brunch i Notting hill.

Efter 6 timmars sömn i den skönaste sängen jag någonsin lagt min kropp i var det dags för sightseeing round two!
Huvudet var inte riktigt med, man kände helt enkelt att man levde efter en partykväll..
Körde lite förmiddagsshopping, ska visa er shoppingfynden senare, hem för att lämpa av påsarna och därefter begav vi oss till Notting Hill för brunch på ett ställe som utan tvekan platsar på min topp fem lista so far!
Beach Blanket Babylon <-- Check this out!

Avnjöt en fantastisk brunch i fint sällskap som bestod av Shak, Mikaela och Morad.
Lågtrycket som härjade över London resulterade i huvudvärk hos oss samtliga tjejer, men vi överlevde det tack och lov trots hettan ute.
Knatade ner till marknaden i Notting Hill och njöt av atmosfären medan vi promenerade uppför gatan.
Det blev mycket gående, tittande och fotograferande och jag tror det var under den här sightseeingen som jag verkligen bestämde mig....


Jag ska flytta till London! :))

Lokalen var delvis en ombyggd kyrka, vi satt på ett loft eller hur jag ska beskriva det.
Det var fantastiskt vackert och nedan är en bild på taket ovanför 'loftet'.


Charmika.


Fint.


Menyerna var också speciella, som allt annat.
Tänkte på Lina då jag såg dom :)



En av drinkmenyerna.


En vacker kaffekopp.


Shak.


Sällskapet minus drottningen.


Trappan upp till vår våning.
Observera ingången prydd med mosaik som
ledde in till en annan sal med vacker inredning.
Hela restaurangen bestod av olika vrår, rum,
salar, gångar och oregelbundna våningar.
Allt detta i olika stilar, dock lika bedårande och vackert.


Random mingel - Daniel, Shak, Morad och vackra Mikaela.


En Charlotte och två Mikaelor.


Random affär med väggar av antika symaskiner.


Notting Hill.


Söta hus!


Min framtida gatuadress.



Kommentarer
Lina

Gah! Vilket fab ställe!

2010-06-08, 20:51:18 http://enlangblondin.blogspot.com/
Miki

Japp, dröööm! :)

2010-06-15, 21:18:09 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback