Fit for fight!

Sådär, efter en bra frukost är jag nu redo för lite jobb.
Har nästan packat färdigt, och jag tycker verkligen det är kul att packa när man får ösa ner massor av kläder och dessutom ha vetskapen om att man kommer hinna använda allt.
Nästan 3 veckor blir jag borta plus att jag får ha med mig 30kg i bagage exkl handbagaget.. :)

Imorgon ska jag till gymmet vid 7, manikyr vid 10 och sedan jobb vid 13.
Och på tisdag ska jag till frisören vid 10 för att sätta i håret, och därefter till jobbet.
När jag slutar blir det direkt mot Arlanda så jag måste bli klar med packningen pronto..

Hörs later när jag är på kontoret, tjing!



Så tuff vinbox! Ser ut som en handväska, och dessutom
smakade vinet bra! Finns att köpa på Systemet för runt 200sek.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback