C H A R L O T T E!!!!!!!!!!!!!!in da house!!!!!!!

Gästbloggare: Charlotte Ågren
Ålder: 23
Kön: Kvinna
Motto: What Miki goes around smell shit
-
Jag är den andra delen av duon Charmika.
-
Jag har suttit här och funderat ett tag vad jag ska skriva, vilka bilder ska jag lägga upp, vad ska jag få ut av att gästblogga hos Miki Nursani!!
Ska det bli ett sentimentalt inlägg?
Ösa kärlek på Miki?
Det känns som jag gjort det massa gånger, hon kanske tröttnar på mig?
Hon kanske känner att jag är en toffel?
---
Innan jag börjar måste jag varna er:
Jag åt precis halal kött.
Jag befinner mig i Husby och för att förstärka vissa fördomar fanns det bara halalkött på Tempo.
Det var fruktansvärt äckligt.
Jag köpte 1 kilo.
Tänkte ge bort resten till Miki så hon får känna av hur det kommer vara att äta Halal kött hela livet om hon gifter sig med "någon" som bara äter halalkött...
Då kommer hon komma krypande tillbaka till mig.
Jag måste berätta hur jag och Mikaela träffades.
Ni som känner Miki sen tidigare vet att hon var en förjävlig liten kickers unge utan några gränser.
Jag råkade ut för henne när jag var 17 år.
17 år och rädd.
-
Mikaela var först och främst fruktansvärt ful när hon kom med sin kompis som jag lånat ett falsklegg av.
Hon kom med "prasselbyxor" fula Fila skor (möjligtvis Buffalo), en polotröja från Ohio som låg vid drottningatan förut och motorsågs plockade ögonbryn.
-
Hon stod och viftade ett par nycklar i mitt ansikte och jag minns inte om jag mest tänkte på att hon var ful eller att hon kanske skulle snudda mitt söta ansikte med dom där nycklarna.
Hur som helst gick detta över rätt snabbt. Dom gick och jag drömde mardrömmar flera månader framöver.
-
Några år senare ska jag få över två tjejer från Sverige till Malta. Kände bara ena.
Dom skulle bo hos mig i mitt mansion i några veckor tills dom hittade något eget.
Vem tror ni kom där en dag i februari?
Miki Karlsson (nu Nursani)
För att göra en lång historia kort-
Sedan den dagen flyttade vi ihop och blev Charmika!
--
Vi bodde i ett penthouse med två feta balkonger med utsikt över havet och staden.
Huset hette Dora Mansions. Det spökade.
.
Som ni ser här nedan var vi smooth criminals.
Vi red på hästar som hade åldergräns 10 år, samt satt på trappor där man inte fick sitta.
Så jävla coola - partner in crime. Riverside mothafucka... <--- Klicka.

.
I år... om bara 6 veckor, drar vi tillbaka till vårt gamla Malta... Jag är helt exhalterad!
Malta är helt underbart och Miki är helt underbart. EXTAS! Eija kommer med också och hon är dunderskön.
Vilken semester!!!!!
Ikväll får ja träffa frugan igen iaf. Jag är sällskapssjuk och ska mysa och snacka skit.
Är SÅ stolt att du slutat röka.
Jag älskar dig min ängel på jorden!!!
Du håller min rygg, mitt hjärta och mitt sinne kvar i sitt fulla bruk.
/ Din vän C
ps. Mikaela är inte ful längre, men det har ni kanske insett, för då hade jag inte varit hennes vän. ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback