Lättklädda slampor så långt ögat kan nå.

Jag lever idag också, men har verkligen ingen glöd till att sitta framför datorn.
Är kvar på Palm beach, Nattan och Anita har dragit tillbaka till hotellet för att handla lite mat och saker.
Ikväll blir det lite shopping, jag tänkte inte köra på seriöst, bara lite sport-linnen som man kan träna med.
Imorgon är det båttur så det blir nyktert ikväll - skönt!
Blir galen på alla äckliga brudar som går ut för att visa så mycket hud som möjligt, bli så packade som möjligt, dansa på så mest upphöjda platser som möjligt samt vara med så många killar som möjligt..
Iiiiiuuuhhhh!! Jag skäms över att vara svensk!
Och ryssarna har fan invaderat Alanya rätt bra det här året också..
Jag spyr, och det är omöjligt att inte se detta och bli störd när man går ut.
Tacka vet jag Sky Lounge där det är stil på publiken, inte bara massa packade skabb-brudar och slem-turkar!

Anyway så drog vi ju till Sky Lounge bar i söndags.
Körde middag på Red Tower och därefter coctails på SLB tillsammans med Huseyin och M.
Vi vart kvar till stängning och det var enormt skönt att slippa hamnen och dess köttmarknad.. :)

Nattan på Palm Beach.


Jag och Anita Transistor i bakgrunden.


Enda stället jag dricker öl på i hela världen, enbart för att vinet smakar skit haha.



Nattan och en måne.



Nattan posar och Anita brölar - SLB.


Sanna och jag på SLB.



Första gången han lyckades, någon var rätt nöjd, haha..




Kommentarer
Lina

Gah! Jag vill ha stil. Du får försöka skona mig från de värsta tacky placen...


Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback