London for the win.

Sitter och njuter av tillvaron, lyssnar på Alejandro med Gaga som enbart går att lyssna på i hörlurar.
Tycker av någon anledning inte att den är bra på radio eller i högtalare.
Idag struntar jag i om folk ser, jag sitter och mimar med och dansar sittande - mitt humör är för bra för att bete mig presentabelt :)

London var awesome, amazing, fantastiskt, underbart, världsklass, FAB!!!!!
Varje ögonblick var som som en org.. himmelsk upplevelse! Höhö..

Vädergudarna var dessutom på våran sida så det kändes som om man gick omkring utomlands as in ett väldigt varmt land.
Solen sken konstant på fredagen, moln existerade inte och det var utan tvekan runt 30 grader varmt.
Lördagen var också extremt varm, dock med lite moln men det var ingen av oss som klagade förutom att lågtrycket påverkade våra huvuden litegranna..
Kan eventullt vara en kombination av fredagens natteäventyr också! :)

Fler inlägg kommer följa under dagen om vad jag hade för mig i England, stay tuned!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback