Nutid - Palm Beach

Igår var det bara en dag fylld med ångest så därifrån finns varken bilder eller info.
Stranden, en promenad med Anita där jag trodde att en knäskydd skulle skydda knät från smärtan - icke, och därefter hem för lite chill och mer depp och ångest.
Åt middag ute och gick därefter direkt hem för att sova bort den dryga dagen..

Vaknade tack och lov idag upp och mådde lite bättre.
Har haft en trevlig dag på stranden och är fortfarande här trots att klockan är 18:00..
Ska röra mig hemåt nu för att sedan sticka iväg till gymmet för att köra lite styrketräning nu när jag inte kan ge mig ut och jogga.

Ikväll blir det middag på Red Tower och därefter förmodligen utgång..
Hörs imorgon, kommer nog börja ta med mig datorn till stranden nu.
Är skönt att dra sig undan till skuggan och kolla omvärlden ihop med ett glas kall dryck när det är så varmt.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback