Och där sket sig allt..

I fredags vaknade vi upp till ett molnfyllt Alanya så vi hade ingen stress att ta oss utanför lägenheten.
Jag vart hemskjutsad till tjejerna när O skulle till moskén, och där vart vi sittade ett bra tag tills vi tog oss upp till poolen för lite guppande på flytmadrasserna.
Jag gick även den dagen ut och sprang en bra bit på eftermiddagen, behövde verkligen rensa tankarna..
Kom hem och tog en dusch och la grunde för sminket för att sedan gå tillbaka till salongen för att be dom kika på om dom tyckte resultatet på mina ben var godkänt?
Självklart kunde dom inte göra något eftersom det var var millimterlånga studd efter deras misshandel med vaxet..
Däremot hamnade jag i frisörstolen för att klippning och föning!
Tyckte i efterhand mina extensions var aldeles för långa så jag klippte av säkert två decimeter.

Middag, drinkar och shots på Happy Days eftersom klockan vart så mycket, därefter mötte vi upp hela Damlataş gänget på Latino där firandet av Aytekin's födelsedag var igång för fullt!
Kvällen rundades dock tyvärr av på sämsta tänkbara sätt och den sista detaljen som fick stämningen att rasa totalt var då Nattan fastnar med klacken i trappan, ramlar och tar tag i mig så jag också ramlar..
Om man tänker på fallet så klarade vi oss undan väldigt lindrigt.
Mina skor klarade sig dock inte.
Inte heller mina knän som är svullna, blåa och smärtar.



Anita, Baba Rambo och Sanna.





Oanade talanger.



Grabbarna grus :)





Tårtan hamnade överallt förutom i munnen.. :)



Jag och min turkiska broder Kubilay.




Kommentarer
johanna

har du en tvilling???

2010-06-27, 21:56:11

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback