Satanihelvettefanskapsjävlarsådumjagär!!!

Detta inlägg tillägnas enbart mina feminina läsare.

Jag blir så jäkla irreterad på mig själv!!
Hur korkad får man vara om man går loss med rakhyveln när man har en brazilian och en helben inbokad imorgon?
Jag gjorde detta i helgen och det har jag självklart inte växt ut så pass att jag kan gå och vaxa mig.
Har emailat, ringt, bett på mina bara knän och gjort allt i min makt för att få en tid nästa vecka innan onsdag när som helst på dygnet men det är kört.
Dom har inte en lucka i schemat innan onsdag för en sådan behandling, enbart styck behandling e.g hela ben eller brazilian.
Och till saken hör den att jag har en värdecheck som jag betalade 450sek för där jag får denna dubbelbehandling, som egentligen skulle kosta 750sek..

OCH den går ut den 30 juni, så jag måste göra den nu innan Turkland - men jag har inget att vaxa bort, och när jag väl (förhoppningsvis) har det så finns det ingen tid!!!!!
Förstår ni dilemmat???
Jag har betalat 450:- för en värdecheck som jag inte ens kan utnyttja för att jag är så korkad!

Kan nästa garantera er att det är min hårfärg som spökar...

Anyway, är någon intresserad av detta erbjudande så klicka här!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback