Tystnaden som uppstår när...

Nu är nästa denna dag över och det betyder att jag har vart rökfri i TVÅ veckor!
Det är ju så himla stort, jag trodde aldrig någonsin jag skulle sluta röka?
Viljan har knappt ens funnits, och den fanns verkligen inte här nu denna gång då jag slutade men ändå lyckades jag?
Jag är så himla stolt över mig själv och jag är verkligen tacksam att det ändå vart så pass 'smärtfritt'.. :)
Det var väl meningen att jag skulle sluta nu helt enkelt!

Jag tror inte det kommer bli några svårigheter att inte röka under festligheterna i London nu till helgen, men man ska aldrig säga aldrig och vara för kaxig..
Klarar jag en hel helg med fest utan att röka så behöver jag nog inte oroa mig för att det ska vara svårt i Turkiet, för då har jag ändå fem veckor på nacken..! :)

Idag har jag fått massor av saker uträttat som jag skjutit på eller inte hunnit tidigare vilket känns jätteskönt!
Har hämtat ut en stor påse med saker som jag lämnade in till skräddaren och skomakaren bland annat massa klänningar som behövde åtgärdas, jackor som behövde kemtvätt och skor som behövde klackas om.
Fyra stora påsar mat har jag nu fyllt kyl och frys med, ett lång och hårt träningspass som var mycket behövligt och vet ni vad???
Jag fick inte ont alls i benen, så dom här skorna verkar hjälpa jättebra mot mina problem!! :)
Midnattsloppet - here I come!

Ett jättestort grattis till kära Eva som lyckades galant med både teoriprov och uppkörning idag och har därmed tagit körkort!
Nu sitter alla tjejer med ett körkort förutom jag..
Läge att ta tag i det där kanske?
Ska tvinga Eija att övningsköra vid Görveln med mig.. :)

Satt och åt middag på Annikas terass idag med girlsen, var på tok för länge sedan.
Det var hur som helst sååå mysigt och kändes som om jag var utomlands för solen stekte på jättebra, man hörde utländsk musik spelas från någon bil i närheten, kände doften av någon som grillade och såg barnen cykla omkring på gården..
Supermysigt, jag njöt verkligen och det kändes sådär då jag behövde gå och möta min sämre hälft Nattan-pattan för att handla mat.
DOG av skratt då hon berättade vad för grupp hon gått med i på FB tidigare idag, 'tystnaden som uppstår då det blir 'transaktion medges ej'..'
Det var just det som hände någon minut tidigare för mig på Coop, hahahaha!

Nu ska jag laga mat (kors i taket), hörs senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback