No more appointments.


Onsdag: Väskan har inte hunnit bli uppskickad på vinden ännu så den ska återigen öppnas samt sakta men säkert börja fyllas med saker som inte behövs i Sverige den kommande veckan.
Det vill säga alla sommarkläder som jag ska studsa omkring i därnere..
Viva Svensk sommar!
Har inte mindre än fyra nya bikinisar så jag kan knappt bärga mig!!! :)

Vid halv elva drar jag till gymmet för att köra motion samt axlar, bröst, rygg och mage.
Klockan ett går jag på mitt sista arbetspass innan två dagars välbehövd ledighet..

När dagen är slut åker jag hem till Charlotte för att ha myskväll med henne samt planera framtid i form av London.

Torsdag: Vaxning, frisör, mat-handling och därefter hem där ett beslut ska tas - se föregående inlägg.

Fredag: Ett gympass det första jag gör när jag vaknar, sedan lunch med Emmi och efter det ska jag tillbaka till frisören för att sätta in det nya raka håret.
Grillning med pappa, Elisabeth och eventuellt Daniel på kvällskvisten och därefter har jag en lucka - min enda.
Den kommer jag göra allt i min makt för att inte fylla, föredrar verkligen att ta en helgkväll som den kommer och göra det jag verkligen känner för istället för att boka upp mig..

Lördag: Beroende på om det vankas bakfylla eller ej - gymmet, och om inte - packning.
Jobb 13:00-22:30 och därefter inflyttningsfest hos Timmie och James.

Söndag: Sovmorgon, jobb 13:00-22:30. Återigen, lider jag icke av en bakfylla så kastar jag mig till gymmet på lunchrasten.

Måndag:
Naglar klockan 10 och därefter jobb 13:00-22:30, gym på lunchrasten. Packa färdigt när jag kommer hem.

Tisdag: Gym innan jobbet, ta med allt bagage till kontoret för att sedan ta Arlanda Express direkt efter jag slutat..

Där har vi mina 7 dygn innan avresa.
Jag är expert på att alltid vara väldigt stressad dagarna innan en resa..




Kommentarer
Lina

Dina framtidsplaner låter spännande! ser framemot att höra ALLT när vi ses i Alanya... :)

2010-06-15, 23:00:38 http://enlangblondin.blogspot.com/
Elisabet

Låter som en välplanerad vecka. Antar att det är till Alanya du skall, Hur länge skall du stanna där?

Miki

Lina, vi kommer ha så mycket kvalitétstid med vin och framtidsplaner där nere!



Japp, Elisabeth, Alanya it is. Är sugen på en sväng till Istanbul men tror att det är mycket snack lite verkstad. Blir där i nästan 3 veckor :)

2010-06-16, 20:24:16 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback