S P A R T A !

Insåg precis att på dom senaste 8 dagarna har jag tränat 7 av dom..
Utan att inse det förrän nu när min kollega började yra om sin vilodag.
Ajustfan, en sådan ska man hinna med också slog det mig!
Kör dock den på torsdag för jag har så fullt upp den dagen ändå, så en syssla mindre skadar inte.

Ska vara på Birger Jarlsgatan vid 11 för att göra en brazilian samt helben, därefter ska jag befinna mig klockan 13 i Jakobsberg för att spendera 3-4 timmar hos frisören.
Håret ska ut, mitt egna ska slingas och nytt ska beställas.
Tvekar dock på att jag kommer hinna dit till 13, får meddela dom om det imorgon..
Dessutom måste jag springa till affären för att ladda upp med mat fram tills jag åker nästa vecka.
Blir verkligen äcklad av att äta ute på lunchen, finns inget fräshare än hemlagad mat där man vet vad man stoppar i sig!
Efter det är det ju som sagt sommarfest med jobbet, har dock fått kalla fötter och vet inte så säkert om jag verkligen vill gå längre.
Dessutom har jag som vanligt omedvetet dubbelbokat (sker minst 1 gång i veckan, borde börja använda kalendern igen, jag veeeet) mig själv..
Hade ju planerat in kvalitétstid med några av mina favorittjejer hemma hos Annika.
Som sagt, det får nog visa sig på torsdag vare sig det blir personalfest eller fnitter hemma hos A.

Så summan av kardemumman ger jag min kropp dispans från Sats på torsdag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback