Packnings-noja.

Hade en grymt trevlig afterwork igår!
Var från början inte speciellt pepp på att gå dit, kände mig stressad och hade dessutom åkt på huvudvärk men beslutade mig i sista sekund för att svänga förbi 1 timme eller två, Deniz var ju trots allt på besök i Sverige!
Tog ett år att hitta stol och bord och när vi väl gjort det så vägrade vi resa oss trots att vi stod på listan för att kolla in giget uppe på terassen..

Drack en hel del vin, träffade grymt trevliga människor och njöt av det fantastiska vädret!

Hade panik när jag skulle packa sen på kvällen, vart ju självklart som så att man stannade längre än "en timme eller två"..
Visst kan man ta med sig outfits för alla tillfällen, men det lär väl bli lite shopping så då är det ju roligare att ha på sig nytt?
Och lets say att man hittar en supersnygg topp, vad ska man då ha för byxor till?
Eller om man hittar en läcker klänning men inte har matchande skor med sig?
Det kan ju också bli som så att man inte har en passande BH med sig??
Det finns tusen skräck-scenarios så jag var helt förvirrad när jag försökte packa och det var väl sådär..
Tack och lov bor ju Charlotte där så hemma hos henne kan man säkert hitta nödlösningar om så skulle vara fallet :)

Dock försöker jag inte nämna för någon hur länge jag blir borta när kollegorna kollar på min jätte-resväska och frågar vart jag ska åka..





Jag och Deniz! :)


Observera att det är cirka 24 grader, ändå envisas Nattan med att behålla jackan på..


En Charlotte och ett fullsatt Mosebacke.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback