Arlanda by night SUCKS.

Ja, ni såg ju mitt föregående inlägg jag skickade från mobilen för ett tag sedan..
Allvarligt, varför stannade jag inte bara kvar på kontoret och hängde med River och Cynthia?
Ingenting är öppet, det är som en jäkla kyrkogård och det så vanliga fantastiska Arlanda är nu deprimerande!
Hemskt, hemskt, hemskt..

Jag gick och köpte mig en flaska vitt samt lite tilltugg och nu ligger jag raklång på en rätt skön soffa och lanar samt lyssnar på när Oguz Yilmaz sjunger för mig.
Snackade med O, hans Istanbul-bodyguard Adem kommer och hämtar mig på flygplatsen och det ser jag framemot, har inte träffat honom sedan i November!! :)

* * *



Kommentarer
malin

åh hälsa adem!;)

2010-06-23, 02:42:00

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback