Day 1.

Okej back on track efter en heldag på stranden..
Är fortfarande här men sitter i skuggan vid baren med en färskpressad juice så jag kan passa på att uppdatera omvärlden om mina senaste bravader.
Anlände på onsdagmorgonen, träffade en Malin som vart mitt rese och vinsällskap i Istanbul.
Adem kom och plockade upp oss på flygplatsen, körde oss till O's kontor där hej och välkommen avverkades, och åkte därefter till Aqua Park för random häng.
Nathalie och Anita bor som vanligt på Kleopatra Aytur så jag kilade över dig för en välbehövlig powernap.
Alla minns väl min dundermiss med vaxningstiden jag hade inbokade i Stockholm några dagar innan avfärd?
Så jag kilade in på en salong nästan omedelbart för att få det gjort..

--> OKEJ, om någon därute funderat på Brazilian men aldrig kommit till skott..
GÖR DET INTE!! FÖR GUDS SKULL, UTSÄTT ER INTE FÖR DET!
Jag har aldrig vart med om något liknande och det gjorde så sjukt jäkla ont att jag verkligen inte stod ut..
När dom var klara med halva pep jag mellan gråten att jag inte fixade mer..
Jag skrek som att jag födde barn!
Så jag gick därifrån med en halvdann.. Ja, ni vet.
Och benen, alltså det måste vara ett skämt?
Dom var stubbiga!!
Som om dom hade slitit av halva hårstråna?

Jag var så besviken så jag stod och bölade och tyckte jättesynd om mig själv i duschen sen, hahaha.

Första kvällen startade med monsunregn, det gick verkligen inte att gå utanför dörren.
Jag kan inte minnas om jag någonsin har sett något liknande i hela mitt liv?

Middag och utgång, mötte upp några vänner senare på natten och smällde på.
Smög in på A & N's hotell och övernattade där trots att jag inte var gäst, hihi..

Har man inget paraply får man ta till med andra metoder..


Gick förbi våra vänners restaurang Happy days och trängde ihop oss i lokalen.
Tack och lov slutade det så småningom regna så vi kunde sitta ute..



Anita, Nathalie och jag på The Doors.


Havana.







Jag och Levent.


Nathalie, Tuncay och drottningen (som ser lite slirig ut..)



Kommentarer
Lina

Okej att det ska göra lite ont, men är det ngn som inte är en större fena på att göra brazil så gör det gruvligt ont, plus att det inte ska bli stubb. Då har hårstråna ryckts av istället för upp. När man sen gör det andra gången känns det inte ens i närheten av samma smärta!

2010-06-27, 20:56:52 http://enlangblondin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback