Intensivturistar London del 1.

Resan till London gick superbra och fort, vad annars i Charmikas sällskap?
Fick tre säten som vi låg och skedade på, var övertrötta och hade garvnojjor på tåget till centrala London, en bekväm resa med andra ord.

Anlände runt 02:00 till en go Daniel som förberett färska jordgubbar och rosa champagne till oss som natt slash välkomskost! :)
Gick upp tidigt dagen efter, startade på Starbucks och gjorde därefter London så som man ska som första-gångs-turist..
En bättre guide en Charlotte finns inte, hon är som ett levande hitta.se - i alla städer hon besökt!

Perfekt start och avrundning på resan, man sover dessutom gott på lite bubbel.. :)


Mina älskade värdar i deras kök, Charlotte och Daniel.


Tidig morgon på en random gata i London.


Charlotte berättade ständigt vart vi var samt vad gatorna och områderna hette,
det är ju perfekt i bloggsyfte, synd bara att minnet är bra men kort..



Charmika vid Piccadilly circus.
Tyvärr var det ombyggning så turist-bilden vart inte ultimat..


Sjukt skön snubbe som uppträdde, fick publik att gapflabba
och gjorde diverse konster. Nedan käkar han ett svärd..



Jag och en random uppblåsbar docka som höll i min hand lite för hårt och länge..


Anyone hungry? Snuskiga delikatesser i China Town..



Miki in China Town!


Om jag någonsin mot min vilja skulle bli en aktiv (as in matlagning)
hemmafru så ska jag lätt köpa mig ett förkläde i den här stilen.



Välbehövd frukost i solen, jag skänkte en tanke
till alla som satt på kontoret i Sverige då.. ;)



Risiga toaletter.. Inte.


A piece of art.


Någon skön gata i London :)


Jag och mitt hjärta!


Charl!


Standard att ta kort med telefonkiosker i England..


Grymt skönt att få lite vattenstänk över sig ett tag
i och med att tempraturen säkerligen låg på 30ish.



Kärlek :)


En häst som kan bitas och sparkas samt en Miki.



Small Ben!



Charlotte, Miki, London eye och Thames.


Finare lyktstolpar :)


Finare vägskyltar.





Kommentarer
Lina

Vilken fin klänning du har på dig! Ursnygg.

2010-06-07, 19:57:21 http://enlangblondin.blogspot.com/
Miki

Tack rara du! :)

2010-06-15, 21:17:51 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback