Konsten att tänka INNAN man öppnar munnen.

Hehehe garvade precis med min kollega Thomas åt en händelse i våras.
Minns ni detta?

Maja och Thomas åkte hem från Malta dagen innan mig och satt och pratade på flygplatsen, så kom dom in på dagen då jag och TJ körde dagsfylla på Hugo's.
Jag kunde ju inte riktigt minnas dagen efter att jag träffat på Maja och det tyckte hon var väldigt lustigt.
So did Thomas!

Thomas: Haha, Miki är så jäkla oskön att inte minnas att hon träffade dig! Måste vart riktigt full ju.. Haha, sopa hon är!
Maja: Ja, hehe lustigt att hon inte minns!
Thomas: Vart träffade du henne föresten?
(Observera då att Thomas var med mig non-stop från 12:00-04:00 den dagen..)
Maja: Men TJ.. Minns inte du heller? Du var ju med henne då jag träffade er?
Thomas: Eeh.. Mmm, aha? Eeh.. *Skruvar besvärat på sig och försöker byta samtalsämne*.

Haha FAIL your sucker!!! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback