Coolaste restaurangen jag någonsin besökt.

Min sista men definitivt inte minsta uppdatering från London är från i lördagskväll som var FAB med stora, feta och understryka bokstäver! :)
Vi begav oss till Sketch där jag tappade hakan i samma sekund som jag kom innanför entrén.
Jag skrev ju att Babylon platsade på min topp 5 lista, och det gör det definitivt, men detta ställe ligger i särklass på plats 1.
Det var det coolaste stället jag någonsin besökt och sett med egna ögon och för att inte bara tala om gästerna som var där, haha!
Jag och Charlotte satt och sneglade på alla iögonfallade personer och förundrades över deras otroligt speciella stilar.
Inget man någonsin sett i Stockholm kan jag påpeka..

Och för att inte bara tala om restaurangen.. I'm speechless!
Det var helt fantastiska, skumma och roliga detaljer överallt vart man än kollade.
Vissa var med tydliga än andra, och vissa 'hittade' man efter det tags sökande med ögonen.
Det fanns alltid nya saker att titta på och jag förundrades verkligen över hur påhittig och fantasifull inredningsarkitekten är/var.
Det finns lite bilder nedan, men tro mig - jag tog kort på max 5% av alla coola saker!

Avnjöt en delikat middag med champagne som dryck genom hela vistelsen, hade allvarliga och mindre allvarliga konversationer och kändes oss allmänt sköna.
Daniel åkte hem efter middagen och Charmika (Charlotte & Mikaela för er som ej kopplat) hoppade in i en cykeltaxi (!!!) för att bege oss till en privatfest på någon cool klubb somewhere.
Det var C's vän som festade ihop med 25 modeller som abonnerat en klubb för att röja loss under temat 30-tals fest!

.. mer info kommer, slutar nu och tänkte även idag kila iväg till gymmet för lite blod, svett och tårar - see yaa!

Såhär såg menyerna ut då man öppnade dom.. :)


Fick in nybakat bröd i en korg gjord av lego.


Historiens bästa värdar, love you guys!



Historiens coolaste tjej, I love me.


Min varmrätt, kyckling någonting.. Don't ask me, men det var sinnessjukt gott.



Bästa rätten av alla rätter som vanligt..


Chocolate..!


Charlotte på ägg-toaletten.


En sal med stora ägg, på ena sidan blåa för karlar och på andra sidan röda för kvinnor.
Inne i äggen var det kyrkomusik som bröt av house-lounge-musiken i övriga lokalen :)



En Charlotte.


En drottning.


En enorm lampa gjord av leksaker som var vitsprayade.


Lampan.



Ett dörrhandtag i form av ett kvinnoben.


Det ser inte så verkligt ut på bilden men i verkligheten såg det grymt ut.
Blod som runnit ner från en trappa och en blå avlång lampa i bakgrunden som bara
var ett simpelt streck, men när man tittat på den och därefter kollade bort så flashade
ordet 'LOVE' framför ögonen på en i evigheter.. :)



En av många stolar vid entrén som var inbygdda i väggen..



Kommentarer
Lina

Herrejisses vad coolt! Dit bara måste jag åka. Älskar galen inredning som man blir sjukt inspirerad av. Tack för dessa bilder Miki!

2010-06-09, 23:42:00 http://enlangblondin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback