Att resa är min passion.. :)

Sitter och planerar semester tillsammans med min fina vän Lina som jag hade turen att lära känna i Istanbul.
Snacka om att jag lever i en värld där jag tror att jag har obegränsat med pengar och betalda semesterdagar! ;)
Om jag får som jag vill och har planerat/tänkt mig så åker jag till London i fyra dagar i April tillsammans med Yamit för att hälsa på min älskling Charlotte.
I början på Juni åker jag ner till Malta i två veckor för att njuta av mitt gamla (framtid?) hemland.
Tre veckor i Turkiet ska avverkas i Juni och då är Istanbul, Bodrum samt Alanya på kartan..
Augusti blir svensk men i September är en tjejresa inbokad med damerna, dock ej bestämt vart i världen vi ska.

Utöver detta är diverse småresor på bordet så som Göteborg och Karlstad samt en roadtrip i Sverige med Eija och lyxbilen vi tänkte hyra..

Frågan är hur allt detta ska gå ihop? ;)
Kanske behöver minska antalet dagar på Malta och Turkiet resan.. Hmm, värt att överväga.




Kommentarer
Anonym

Jag tycker du ska åka förbi Marmaris när du åker från Bodrum till Alanya;)

Måste ge dig creds för att du är så aktiv med din blogg! alltid lika kul att läsa:)

2010-03-31, 16:14:54 http://elisabetwallgren.blogg.se/
Miki

Jag har redan vart i Marmaris två gånger.. :)

Tack så mycket, kul att höra!

2010-03-31, 16:59:26 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback