bowling!

Nej vad säger ni om en omelett med kalkon, svamp, tomat och lite solrosfrön med avocado på sidan av? Mmmmm!
Har legat och latat mig i sängen i 1,5 timme men känner att magen är ledsen och ensam nu.
Jag tror att jag känner mig återhämtad från racet på Malta nu och det enda som dröjjer sig kvar är min ickebefintliga röst.
Det bästa vore ju att vara tyst och vila den, men ni som känner mig vet hur svårt det är för mig att knipa mun...

Ikväll ska jag slå tio pers i bowling och det kommer jag göra galant, därefter middag och raj raj.
Dock inget raj raj i den benämnelsen för mig, men ett glas vin eller två till maten kommer jag ta. (Eller tre..)

Ser framemot ikväll, för det kan verkligen sluta huuur som helst!
Våran familj at the moment är lite att liknas vid Tomten är far till alla barnen dvs intriger!




Kommentarer
Anna

Jag har en Canon EOS450, väldans nöjd med den!



Ja, Sri Lanka vill jag åka till för att mormor och morfar varit där så mycket och för att det än så länge inte är lika exploaterat som Thai. Valsafarit är Ecks förslag, dock så ska jag nog hinna med bad i gejsrar och en och annan islandshäst också :D



Vi borde prata ihop oss så vi är i Alanya samtidigt!

2010-03-27, 12:40:04

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback