Hög på livet!

Jag är verkligen tacksam!

Jag vet inte vad eller vem jag ska vara tacksam, men jag mår så bra!
Livet och framtiden känns ljus, och jag har inga större problem eller sorger i livet just nu.
Visst har vi alla småbekymmer som tillhör vardagen, men det finns inget som jag känner är omöjligt.
Man kan om man vill och det går om man kämpar!

Jag trivs superbra på jobbet och det underlättar mycket i och med att man spenderar så sjukt mycket tid på sin arbetsplats.

Mina två stora passioner i livet är dels träning och även att lära mig turkiska och jag gör de båda, och det får mig också att må bra!

Jag vet ett flertal människor som har bostadsproblem och jag är tacksam att jag inte är en av dom.
Bor med pappa men har ett första hands kontrakt inne i storstan på g, det är bara en tidsfråga och jag har definitivt tålamodet - trivs bra med pappa! :)
Dessutom vore det bra att lite fort bli av med lånet innan jag flyttar, vilket jag har alla möjligheter till bara jag ger fan i att resa, shoppa och åka taxi.

Jag åker ju till Malta i nästnästa vecka för att roa mig och hälsa på alla, men efter det ska jag ligga lågt tills i sommar.

Jag har dessutom fått upp kontakten med min mamma igen och det gör mig så himla glad!
Mamsen och jag har alltid vart supertighta men har haft en svacka under en längre period, men nu är vi på väg tillbaka till varandra igen känns det som!
Det är så mysigt att spendera tid tillsammans, och jag kan prata om allt med henne!
Jag älskar dig mamma!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback