I love shopping.

Jag tänkte först inte ta med mig några träningskläder ner till Malta eftersom dom är så strikta på 15kg's gränsen på Ryanskitair och vi tjejer vet ju av erfarenhet att skor och väskor väger en del..
Så jag ville prioritera fina plagg och outfits.

Men så stod jag och sneglade på min gymbag idag då jag packade..
Inte fan att jag åker någonstans utan minst ett set träningskläder! ;)

Det gick rätt bra ändå, 15kg i bagaget och 10 i handbagaget är ändå okej, dessutom tar ju min kollega med sig en påse kläder åt mig då han kommer på söndag.
Och sedan ska vi inte underskatta Malta's shopping heller! ;)
Inte världbäst, men räcker gott och väl!
Speciellt deras Zara butik, den har så sjukt bra utbud och har hittils inte hittat någon annan butik (förutom i Istanbul) som kan jämföra sig med deras.
Därav kan vi dra slutsatsen av Stockholms Zara utbud är värdelöst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback