Impulsfest under dagtid!

Och så söndagen..
Trodde det skulle bli en lugn dag men icke sa nicke, är det semester på Malta så är det..
Mötte upp Rebecca, Petra och Mimmi på piren där vi solade ett litet tag samt gick igenom helgens bravader, därefter tillbaka hem för en dusch och lite smink.
Maria var på födelsedagslunch, det var Mickes pojkvän som fyllde, och dom var sugna på lite eftermiddags-coctails på Hugo's, man är väl inte sämre själv? ;)
Tog en resorb och en huvudvärkstablett och trippade dit.
Klockan var 16:00 och det var helt fullsatt!
Det fanns inga lediga bord så hela trappan utanför Hugo's var proppfull med festande och glada människor, och två mojitos senare var jag en av dom! :)
Till tio någonting vart vi kvar, jag hade inte ätit någon riktig mat på hela dagen så alla coctails som dracks gick rakt upp i hvudet, därmed tidig hemgång..
Beställde en pizza to go på Biancos och vinglade hem med Maria som var i samma tillstånd, haha..
Vilken helg alltså!
Jag festar ju inte ofta i Stockholm så jag kan inte påstå att jag är van med detta!
Behöver nog ytterliggare än veckas semester efter att jag kommit hem, detox och träning! ;)

Sol, skvaller och fnitter!




Micke, jag och Maria på Hugo's.


Världens goaste par, Micke och Steve!


RAJ RAJ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback