Impulsivitets-drottningen!

Eeeehhh...
Jag och mina impulser!
Det går segt att fokusera på jobb idag, jag känner att mina tankar ständigt dras tillbaka till Malta och alla galenskaper.
Det var så himla kul, och jag saknar verkligen att bo där och är avundsjuk på dom som är kvar!
Jag vet att dom inte tycker det är lika häftigt längre och jag minns dessutom att jag var riktigt trött på det, men nu har man ju haft ett break och jag känner mig så suuuugen på Malta round two!
Philip, min maltesiska vän som sitter här bredvid mig försöker få mig att se det positiva med Sverige (trots att han själv saknar Malta lika mycket), han försökte få mig att se vilken skillnad det till exempel är på vädret i Sverige om man jämför med hur det var för tre veckor sedan..
Eeeh jo, stämmer förvisso men vad är det här jämfört med Malta dit sommaren redan är halvvägs!?
Vilken livskvalité det är där nere, livet är så himla kul och lätt..
Man lever i en liten bubbla vilket kanske gör att man inte utvecklas så mycket, men det är ett sådant skönt och avslappnat liv man lever!
Jaa, som ni märker så sitter jag verkligen här idag och tampas med mina impulsryck på att säga upp mig och söka jobb på Malta..
Hjäääälp!

Det enda som får mig att stanna och då menar jag verkligen det enda, är mitt jobb..
Jag trivs på mitt jobb och är tacksam att jag fick denna chans, i och med att jag aldrig var en snille i skolan och inte ens gick ut första ring.
Och om man ser på hur jobbsituationen ser ut idag så ska man verkligen ta vara på sitt jobb.
Meeeen, sedan vet jag också hur lätt det vore att få jobb på Malta i och med erfarenheten inom poker jag har..

Jag ska ligga lågt i två veckor och se hur det känns.
Och jag åker ju trots allt tillbaka i slutet på Maj för lite mer semester, för semester kan man aldrig få för mycket av! ;)

SVENSK SOMMAR..



Kommentarer
d

du får inte flytta dit utan mig.

2010-03-29, 23:11:46
Miki

Hm, vem är 'D' ? :)

2010-03-30, 08:59:29 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback