Min alldeles egna kock!

Min pappa är ju för rar!
Han visste att jag inte ville ha mat, utan skulle göra en omelett, så han meddelade mig om att han hade stekt svamp och undrade om jag ville ha lite till min omelett. Jättegärna!
När jag kom upp så såg jag att han var i full gång med att steka klar min omelett och jag fick panik!
Först och främst så hade han tagit äggen som hade längst hållbarhet, och sedan inte gjort det på mitt sätt.
Gick ut och tog en cigg och fick genast enormt dåligt samvete för att jag hade reagerat så starkt och var nära att strunta i hans omelett och göra en egen, på mitt sätt..

Underbara pappa, han är gourment-kock så jag var inte förvånad att hans omelett var gudomlig.. Tack älskade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback