Recovering..

Herregud, ni ska höra min röst..
Eller röst och röst, jag låter som en hes fågel som varierar mellan att viska, pipa och kraxxa..
Jag anstränger mig så hårt ända från magen för att kunna prata så jag blir helt yr och svimfärdig!
Vilka men från drömsemestern, haha!

'Sov' i 14 timmar, varav vaknade till en timme i stöten kanske fyra gånger.
Kunde inte öppna ögonen eller röra mig på grund av tröttheten, men hjärnan var i full gång.
Har drömt konstant om exet Onur från Istanbul, men har en gång hört att det är tecken på att man helt och hållet börjar släppa, och det stämmer nog..

Dagen bestod av lunch med Eija och därefter lite shopping med mamma.
En pizza med tjejerna och därefter té hemma hos Annika för att sedan tiiidigt bege mig hemåt mot sängen.
Är fortfarande sliten och behöver nog åtminstonde 10 timmars sömn för att klara Nattans födelsedagsfirande imorgon.

Har inte så mycket mer att tillägga, bör packa upp väskorna och börja tvätta kläder men har zero energi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback