SPARTA!

Hade grova sömnproblem inatt och sov säkert bara 4,5 timme..
Men var ändå uppe vid 06:30 för att gå och träna trots att jag är ledig, världsklass!
Igår tog jag ju liiite för lång sovmorgon (14:00) och vaknade därmed upp med ångest så jag var ju tvungen att göra upp för det..

Var och handlade och åkte därefter hem.
Köpte en ny fruktmix som är till för just smoothies, mango, papaya och ananas tror jag det var.
Spännande, återkommer senare om hur det smakade!

Ikväll blir det lyx-hemma-middag med tjejerna, magen kurrar bara jag tänker på det! :)
Ska få i mig något att äta samt ta en dusch, hörs senare!



Vidrigt!! Jag spyr!
Jag förstår inte hur jag kan lägga upp ovanstående bild på bloggen, för jag har den sjukaste fobi ni kan tänka er!
Hål och kärnor..
Jag kan inte beskriva äckel och panik-känslan jag får när jag ser dom..
Jag mår illa och vill bara krypa ur mitt eget skinn och försvinna!
Inte alla kärnor och hål, det är en speciell sort..
Som mango, paprika och melon-kärnor, dom är hemska!
Och bikupor, hålen därinne..

Jag döööör!!! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback