Summer vs Winter, that's the question..

Inte för att låta negativ, men vad tusan..
Vad är det för väder vi har i detta land?
Inte konstigt att självmordsantalet är ett av världens högsta.

Självklart vart jag ju supersugen på att köra en sväng i form av boende och jobb på Malta igen, och det visste jag redan innan resan.
Det känns fortfarande aktuellt, men det kommer förmodligen kännas okej igen då jag är tillbaka på jobbet samt är igång med träningen igen..
Men vill man verkligen leva i ett sådant här klimat?

Well, inte jag iallafall..
Jag är en sommarmänniska, punkt slut!
Jag är 200% övertygad om att jag inte är klar med mina utomlandsvistelser i form av att bosätta mig i ett annat land.
Det är ett av livets höjdpunkter att bo i ett samhälle som totalt avskiljer sig från det man är van vid, har majoritet sommar och sol, och för att inte bara tala om alla olika hundratals människor man lär känna!
Jag har en svag känsla av att då jag har fått ordning i min lägenhet blir det till att hyra ut för att bege sig ut på äventyr igen!
Egentligen vill jag prova något nytt, men att åka tillbaka och leva det ljuva livet på Malta känns extremt frestande! :)

Sverige snittar max-temp i juli med 21c .... "Imponerande!"




Kommentarer
Nathalie

Hej hej :D vad roligt att du gillar den. Självklart kan jag hjälpa dig. Hur mycket det kostar beror på hur avancerad du vill att den ska vara, men någonstans mellan 50 och 100. Inte mer än det i vilket fall som helst :) Om du vill veta mer är det bara att kontakta mig på mejladressen som jag lämner här ovanför :)



Trevlig helg på dig. :)

2010-03-27, 00:22:46 http://hiitsmenat.blogg.se/
JOSSI - En låt om dagen är bra för magen!

sv: tihi, va bra att jag kunde göra ngn glad iaf! :)

2010-03-27, 00:45:07 http://currenttrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback