Ledig!

Har haft en grymt mysigt dygn med min älskade mamma!
Åkte dit igår för att avnjuta hennes gudomliga köttfärssås och spendera lite kvalitétstid ihop, och det slutade med att jag sov kvar.
Första gången jag sover där på säkert två år om inte mer..

Sjukt mysigt att vakna upp till mammas rop "Miiiiickis, frukosten är klar!" :)
Solade, handlade mat till mig för veckan, åt lunch samt gick lite i affärer.

Turkiska kurs på kvällen och därefter åt jag middag på mitt gamla jobb restaurang K15.
Samåkte med Eija hem och nu ligger jag här i sängen och är redo för en ny dag efter några timmars sömn.

På kartan för morgondagen är det naglar vid 11, efter det lunch med My som är min gamla kontaktperson från gymnasietiderna då jag var väldigt strulig och därefter är jag Eijas och hon är min.
Bland annat gym och bio har vi planerat in, sedan får vi se vad dagen har att erbjuda utöver det..


Köptes idag, snygg va??




Kommentarer
Sara Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄

Vart går du på turkiska kurs? Jag gick på Abf på sveavägen :)

2010-03-02, 10:17:31
Miki

Hej Sara, förlåt för sent svar.

Japp, jag pluggar turkiska.

Folkuniversitetet på Odenplan! :)

2010-03-10, 20:24:56 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback